Last summer I had the pleasure to take photos in my first Swiss Wedding.
It was a simple and elegant marriage in the hills among Lugano, Mandrisio and Varese.
Everything has been planned by talented and nice Laura Dova Wedding Planner that handled every moment with serenity and competence.
Special mention to APE20 project that took care of the reception after the ceremony, really beautiful and providential under the august sun.
The evening reception was in Cascina Diodona, just beyond the italian border, which houses one of the largest lemon groves of Lombardy.
Last but most important are its characters, Pedro and Aline, two beautiful people from all points of view. I had immediatly a great feeling with them! I think that the service speaks for itself! enjoy!
La scorsa stagione ho avuto il piacere di fare il mio primo Swiss Wedding.
E’ stato un matrimonio semplice ed elegante tra le colline sopra Lugano, Mandrisio e Varese.
A pianificare il tutto la bravissima e simpatica Laura Dova Wedding Planner che ha gestito ogni momento con serenità e competenza. Nota di merito al progetto APE20 che si occupato dell’accoglienza dopo la cerimonia, davvero belli e provvidenziali sotto il sole di agosto.
Il ricevimento serale è stato a Cascina Diodona appena oltre confine che ospita una delle limonaie più grandi della Lombardia. Ultimi ma i più importanti sono i suoi protagonisti, Pedro e Aline due belle persone sotto tutti i punti di vista, con cui da subito si è creata un ottima sintonia! penso che il servizio parli da se! buona visione.
THANKS TO:
wedding planner: Laura Dova
bride dress: Pronovias
bride shoes: Gucci
groom suit: Armani
location: Cascina Diodona